Curbit, een technologiebedrijf gespecialiseerd in AI-aangedreven dynamische orderbeperking voor restaurants, werkt samen met restauranttechnologieplatform Toast om ervoor te zorgen dat klanten nauwkeurige beloftetijden hebben op basis van realtime analyse van de keukencapaciteit.
“Exploitanten hoeven niet langer een oordeel te vellen over het al dan niet uitschakelen van digitaal bestellen tijdens drukke periodes”, zegt Scott Siegel, medeoprichter van Curbit, in een persbericht van het bedrijf. “Ze kunnen zich concentreren op waar ze goed in zijn: heerlijk eten maken”, zegt Scott Siegel, medeoprichter van Curbit. “Deze integratie voegt een belangrijke laag van precisie toe aan de manier waarop de gereedheidsverwachtingen worden beheerd voor Toast-klanten en hun gewaardeerde gasten.
Naast het garanderen van nauwkeurige beloftetijden, biedt de integratie van Curbit realtime tracking van bestellingen via mobiele meldingen. Gasten worden op de hoogte gehouden van de voortgang vanaf het moment dat ze afrekenen totdat de bestelling klaar is om opgehaald te worden, waardoor een tijdige aankomst en vers voedsel gegarandeerd zijn. Deze realtime transparantie zorgt voor extra vertrouwen en tevredenheid van de gast.
“Er is een directe correlatie tussen een consistente gastervaring en hogere herhaalbezoeken”, aldus Siegel. “We zijn blij om deze transformatieve oplossing te introduceren in het Toast-ecosysteem.”
Toast-klanten kunnen de Curbit-integratie rechtstreeks vanuit hun portal activeren.