Om consumenten te helpen een evenwichtige levensstijl te bereiken, heeft het in Texas gevestigde Mooyah Burgers, Fries and Shakes een virtuele fitnesscampagne opgezet, ‘Move with Mooyah’, waarbij verschillende fitness-influencers 30 minuten durende trainingen leiden op hun Instagram-account @MOOYAHBurgers.
Na de trainingen zullen de leiders inzichten bieden over hoe gasten Mooyah’s Lifestyle Burgers, zoals The Paleo, The Vegan, The Gluten-Free, The Keto en The Low Cal, kunnen integreren in hun geïndividualiseerde levensstijl om op het goede spoor te blijven met hun gezondheid en gezondheid. fitnessdoelen.
“We kunnen niet meer energiek zijn om onze gasten kennis te laten maken met onze allereerste Move with Mooyah-campagne”, zegt Sarah Morris, VP Marketing bij Mooyah, in een persbericht van het bedrijf. “Dit initiatief is een echt bewijs van de vele manieren waarop MOOYAH tot stand kan komen via ons aanpasbare menuaanbod dat zal voldoen aan de behoefte van onze gasten naar een mix van levensstijl, evenwicht en smaak. We willen ons publiek graag inspireren om te bewegen met MOOYAH, waarbij fitness en smaak voor een goed afgeronde, plezierige levensstijl.”
Bij de eerste training organiseert fitnessinstructeur Kristal Ruiz uit San Diego – @mypilatespurpose op Instagram – een virtuele Pilates-sessie.
Naast Ruiz zal Emily Pirkl (@emilypirkl) op 22 januari een virtuele les geven. Britnee Alphin (@britneewlove op TikTok), Marc Lobliner (@marclobliner), Alexa White (@alexawpilates) en Christy Galatas ( @date_keto_lady) zal ook betrokken zijn bij “Moove with Mooyah.”